عارفانه هاي شهيد چمران

فرهنگی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
سلام علی آل یس سلامی چو بوی خوش آشنایی به وبلاگ صبح امیدخوش آمديد
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



مفيد ترين مطلب را انتخاب كنيد.

عارفانه هاي شهيد چمران
نویسنده : خدیجه
تاریخ : جمعه 31 خرداد 1393

 

شهید دکتر مصطفی چمران

شهید دکتر مصطفی چمران

 

 

خدایا! فقط تو

” هر گاه دلم رفت تا محبت کسی را به دل بگیرد، تو او را خراب کردی.

خدایا، به هر که و به هرچه دل بستم، تو دلم را شکستی،

عشق هر کسی را که به دل گرفتم، تو قرار از من گرفتی.

هر کجا خواستم دل مضطرب و دردمندم را آرامش دهم،

در سایه امیدی، و به خاطر آرزویی، برای دلم امنیتی به وجود آورم،

تو یکباره همه را برهم زدی،

و در طوفان های وحشتزای حوادث رهایم کردی،

تا هیچ آرزویی در دل نپرورم و هیچ خیری نداشته باشم

و هیچ وقت آرامش و امنیتی در دل خود احساس نکنم…

تو این چنین کردی تا به غیر از تو محبوبی نگیرم

و به جز تو آرزویی نداشته باشم، و جز تو به چیزی یا به کسی امید نبندم،

و جز در سایه توکل به تو، آرامش و امنیت احساس نکنم…

خدایا تورا بر همه این نعمتها شکر می کنم.”




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
شهاب الدین در تاریخ : 1393/3/31/6 - - گفته است :

خدایا در معرکه مرگ و حیات،هنگام لقاء با تو میخواهم تنها باشم.در صحنه عالم،هنگامی که مورد آزمایش عشق و عاشقی قرار میگیرم،آرزو دارم که فقط تو شاهد من باشی،فقط تو رقص مرا در قربانگاه عشق نظاره کنی.
از آخرین دست نوشته های شهید چمران
*******
سلام ..عارفانه بسیار زیباییست.خیلی متشکرم.
پاسخ:از لابه‏لاى دستنوشته‏ها - عشق را در وجود خودتان بپذيريد. دست عشق را بگيريد. عشقى كه مصيبت را به لذت تبديل مى‏كند، مرگ را به بقاء و ترس را به شجاعت.

- اگر خداى بزرگ از من سندى بطلبد، قلبم را ارائه خواهم داد و اگر محصول عمرم را بطلبد، اشك را تقديم خواهم كرد.

شهيد چمران

سلام 

ممنونم از حضورتون

نرگس خانوم خوب هستند؟!

سلام وارادت اين جانب را خدمتشون برسونيد


/weblog/file/img/m.jpg
کوثر در تاریخ : 1393/3/31/6 - - گفته است :

خدایا مرا به خاطر گناهانی که در طول روز با هزاران قدرت عقل توجیهشان می‌کنم ببخش!‏

شهید مصطفی چمران



پاسخ:اما اي خداي بزرگ! يك چيز بيش از همه‏چيز به من ارزاني داشتي كه نمي‏توانم شكرش كنم، و آن درد و غم بود.  شهيدچمران


/weblog/file/img/m.jpg
Behnaz در تاریخ : 1393/3/31/6 - - گفته است :
خدایا! پستی دنیا و ناپایداری روزگار را همیشه در نظرم جلوه‏گرساز، تا فریب زرق و برق عالم خاکی، مرا از یاد تو دور نکند.
شهید چمران
پاسخ:خدايا! تو مرا عشق كردي كه در قلب عشاق بسوزم.  تو مرا اشك كردي كه در چشم يتيمان بجوشم.  تو مرا آه كردي، كه از سينه بيوه‏زنان و دردمندان به آسمان صعود كنم.  شهيد چمران


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان صبح امید و آدرس tagbakhshiyan1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار مطالب

:: کل مطالب : 1220
:: کل نظرات : 3317

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 22

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 41
:: باردید دیروز : 34
:: بازدید هفته : 41
:: بازدید ماه : 6374
:: بازدید سال : 26044
:: بازدید کلی : 327750

RSS

Powered By
loxblog.Com